Od tego już nie ma odwrotu – sprzedawanie produktów na żywo, podczas transmisji to jeden z najgorętszych trendów ostatnich miesięcy! Wiedzą to już w Chinach, gdzie na każdym portalu zakupowym: AliExpress, Taobao, Alibaba można sprzedawać swoje produkty podczas transmisji.
W Polsce pionierami livesellingu są IKEA, x-kom.pl i Makro, a także niewielkie butiki sprzedające odzież i dodatki.
Można powiedzieć, że liveselling to nowoczesna wersja telezakupów: prowadzący, często właściciel firmy, zachwala na żywo swoje produkty, a dzięki narzędziom ułatwiającym sprzedaż widzowie transmisji kupują podczas transmisji.
Dzięki naszej technologii jesteśmy w stanie zrealizować taką transmisję sprzedażową na przykład w twoim biurze, zapewniając odpowiednią jakość techniczną (światło, dźwięk), oprawę graficzną (prezentacje produktów, komunikaty na ekranie) i narzędzia sprzedaży.
Transmisja sprzedażowa – dlaczego warto?
- zwiększenie sprzedaży – dotarcie do nowych klientów
- dodatkowe materiały promocyjne – nagranie transmisji można wykorzystać w sklepie internetowym jako informację o produkcie