Większość organizatorów zabiega o to, żeby w ich wydarzeniach wzięło udział jak najwięcej osób. Jeżeli Twoje wydarzenie trwa dostatecznie długo, możesz na nie ściągnąć niezdecydowanych dzięki transmisji online. Jak to zrobić? Czytaj dalej „Jak przyciągnąć na wydarzenie więcej osób?”
Umożliwianie transmisji na Facebooku – krok po kroku
Jeżeli chcesz, żebyśmy przeprowadzili transmisję bezpośrednio na Twojej stronie na Facebooku, musisz nas na nią „wpuścić”. To nie takie trudne – można to zrobić z komputera lub z aplikacji mobilnej. Oto instrukcja krok po kroku.
Czytaj dalej „Umożliwianie transmisji na Facebooku – krok po kroku”
Transmisje z kampanii wyborczej – 6 najczęstszych błędów
Niedawno pisałem o pomysłach na transmisje online w kampanii wyborczej. Jak radzą sobie z transmisjami online kandydaci na najbardziej prestiżowy urząd w najbliższych wyborach, czyli Prezydenta Warszawy? Jakie błędy popełniają realizatorzy transmisji i sztaby wyborcze? Już tłumaczę – na przykładach! Czytaj dalej „Transmisje z kampanii wyborczej – 6 najczęstszych błędów”